اخبار و مقالات

تن‌آرامی و ریلکسیشن

خواب به مغز فرصت استراحت و فاصله گرفتن از انواع استرس‌های روزانه را می‌دهد. خوابیدن جان تازه‌ای به مغز می‌بخشد و به‌ آن اجازه می‌دهد تا اطلاعات را پردازش کند. یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از سلامتی جسم و روح این است که خواب کافی و مناسب داشته باشیم.

تن‌آرامی و ریلکسیشن هنگام خواب می‌تواند در مقابله با اضطراب بسیار کمک‌کننده باشد. در شرایط کنونی، در قرنطینه خانگی برای مبارزه با ویروس کرونا، به دلیل عدم قطعیت و اینکه نمی‌دانیم آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد و اضطراب دچار شدن به این ویروس، از دست دادن نزدیکان و عزیزان در اثر بیماری و شرایط نامطلوب اقتصادی و اجتماعی، استرس و تنش زیادی را تجربه می‌کنیم. این استرس و تنش موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن ما می‌شود و ما در برابر ویروس، آسیب‌پذیرتر می‌کند.

خوابیدن

اگر در جهت مراقبت از خود، مایل به کاهش تنش و اضطراب هستید، فایل صوتی زیر می‌تواند به شما کمک کند. 

در این روزهای قرنطینه برنامه روزمره بسیاری از ما دچار اختلال شده است. به طور مثال ساعت خواب منظم و مناسبی نداریم. جهت تنظیم ساعت خواب خود، می‌توانید فایل صوتی مورد نظر را از طریق لینک زیر دانلود کرده و هر شب قبل از خواب به آن گوش کنید. اگر با این فایل صوتی به خواب بروید خواب‌هایی خواهید دید که می‌توانند به شما کمک کنند. اگر صبح روز بعد خواب خود را به خاطر داشتید، آن را یادداشت کنید.

دانلود توضیحات مربوط به فایل صوتی

دانلود فایل صوتی

چنانچه استفاده از این فایل صوتی برای شما مفید بود لینک این مطلب و یا لینک دانلود فایل صوتی را برای عزیزان خود نیز بفرستید.

با صدای آقای مهدی آزاد

منبع: فایل صوتی دکتر باقری، متخصص اعصاب و روان